Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Docela mě mrzí že tam neni nějaký koordinátor na takové věci co jste psal, nevidím nikde polní kuchyně (snídaně, svačiny, večeře)

1 0
možnosti
Foto

Vy jste přímo na místě?

0 0
možnosti

J29a47n 96K66y75š16k91a

27. 6. 2021 0:03

To jste hodnej, že jste si plivnul na "Člověka v tísni". Klaus a Foldyna s Okamurou budou nadšení. Díky.

1 1
možnosti
Foto

Člověk v plísni pomáhá hlavně v zahraničí ačkoliv čerpá značnou část peněz z ČR. Googlete. Můžete mít jiný názor, ale já si myslím, že platí přísloví "bližší košile než kabát" a upřednostňoval bych pomoc u nás doma. Mě osobně ty povodně v roce 2002 stály něco mezi 300 - 500 tis. I teď jsem přispěl. Kolik jste dal na pomoc lidem v ČR Vy? Za ty peníze si "plivat" snad můžu. A věřte mi, že s Foldynou, Okamurou atd. nemám vůbec nic společného.

1 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2164x
Zajímám se o politiku, auta, jezdec na off road akcích, milovník žen a dobrého vína. Bývalý místopředseda Svobodných a bývalý člen zastupitelstva MČ Praha 6. 

Seznam rubrik