Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Pane Docekal , vite o tom ze sireni poplasne zpravy je trestny cin? nebojite se ze Vas nekdo naprasi PCR?

0 0
možnosti
Foto

Ujměte se toho - uvidíme, jak budete úspěšný ;-D

0 0
možnosti
MV

M60a45r59e65k 97V29a13l13í52k

19. 2. 2020 23:24

Měl byste si to dát jako reklamu na autofórum. Myslím, že jim zdatně konkurujete v chybách, lžích i manipulacích v přepočtu na počet znaků. Jak můžete hlásat něco, o čem máte nulové informace a jen jste si přečetl 2 články na netu? (ten třetí je tam nejspíš jen z důvodu, aby to líp vypadalo) Jste vyloženě zaujatý a ty fakta si cucáte z prstu.

Za mě je to velice ubohé... Napřílad se vám nehodilo pravdivě napsat (nebo možná vůbec zjistit): jak často hoří elektromobil v porovnání se spalovacím autem, jak rychle to hasiči dokážou uhasit, kolik hasičů je opravdu potřeba na uhašení EV, co o hašení EV říkají sami hasiči, jestli je pro člověka nebezpečnější požár EV nebo spalovacího auta.

2 0
možnosti
VO

V27í47t 10O67ž62a66n91a

19. 2. 2020 21:05

Jen kupa nesmyslů a polopravd.

Po prozkoumání té hořící Tesly v Rakousku se ukázalo, že baterie vůbec nehořela.

Těch 50hasičů tam nebylo najednou a ve vodní lázni leželo auto jen z preventivních důvodů a než našli firmu pro likvidaci.

Než začne baterie opravdu hořet cestující mohou v klidu vystoupit.

Nekopou kW ale elektrické napětí, a na karoserii se napětí nemůže objevit, žádné napětí proti zemi se tam nevyskytuje.

2 0
možnosti
MR

děkuji za sdílení, jen se ptám proč autor příspěvku neidentifikoval přímo u fotografie (ale až níž v textu), že hořící automobil není elektromobil. Možná, že to bylo proto, že za dobu novodobé existence elektromobilů. bylo požárů tak málo. Už se těším na podobné články, až nahradí standardní akumulátory např. technologie HEDA, či další, které riziko požáru eliminují.

0 0
možnosti
Foto

Protože je to v té části textu, kde píšu, že každý z nás asi už viděl auto hořet (jako třeba já vloni v těch Letňanech) a kde tvrdím, že četnost těch požárů bude u obou typů aut přibližně stejná.

0 0
možnosti
JP

Když nejsou argumenty, tak se alespoň straší. Proč vadí českým remcálkům elektromobily?

4 2
možnosti
Foto

Protože "remcálkové" jako já třeba dělají v autoprůmyslu a nejsou padlí na hlavu. Argumenty i se zdroji jsou v článku a pokud chcete opravdu fundovaný rozbor, tak si přečtěte článek "Některé důsledky hromadného rozšíření elektromobilů v ČR" v časopisu Stavebnictví Ročník 2019, Číslo: 11. Tímto zároveň děkuji čtenáři mého blogu za odkaz.

3 3
možnosti
Foto

Existují i nehořlavé baterie. Třeba ta od naší firmy He3da.

https://www.youtube.com/watch?v=Im0B_2xzw8I

0 0
možnosti
TD

A dostala se už He3da z fáze slibů a lákání investorů do fáze prodeje hotových produktů? Nebo už tu jejich baterii někdo reálně dostal k testování? Já jen že o He3da slýchám dlouhé roky a nejsem si vědom, že by zatím něco reálně předvedli (jinak než na YouTube)...

4 0
možnosti
Foto

Ano, bylo by fajn, kdyby se do výroby, obchodu a služeb nemontovala žádná vláda.

3 0
možnosti
Foto

Studie uvádějí, že v důsledku ekologické zátěže při výrobě trvá elektro autu deset let provozu, než se svou ekologičností vyrovná autu s tradičním dieselovým motorem. Je chybou uvádět výhradně emise z provozu auta, má spíše smysl soustředit se na emise vypouštěné v průběhu celého „životního cyklu“ takového automobilu, včetně nakládání s vyřazenými ojetinami a baterkami.

4 2
možnosti
TD

Jsem si naprosto jistý, že zavádějící termín "ekologičnost" žádná taková studie neuvádí. Nejspíš máte na mysli emise CO2. Pokud jde o emise prachových částic, oxidů dusíku, aromatických uhlovodíků, oxidu uhelnatého a dalších sajrajtů, tak tam elektromobil vede nad spalovákem už od prvního kilometru, což je IMHO pro zdraví lidí mnohem větší výhra než případná úspora CO2 v celém cyklu.

Mimochodem, nepsal jste tuhle, jak je CO2 potřebný pro život na Zemi? Zvláštní, jak jsou pro Vás najednou jeho emise v rozporu s "ekologičností"...

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS