Diskuse
Postřehy hladového piráta silnic
Děkujeme za pochopení.
R18o69m13a56n 84E27n49d75e36r96s
Kamioňáci jsou nějaký zvláštní druh:) To, že když mě někdo předjíždí, tak dám nohu z plynu aby to trvalo co nejméně a netvořily se za náma ty kolony osobáků, jsem dělal snad jenom já:)
P93e70t84r 74S43k77á20l41a
To denní svícení je opravdu zrádné. Automatika, která přepíná režim denního svícení na potkávací světla, je nastavená dost svérázně. Pokud na ní člověk spoléhá, často najednou zjistí, že za opravdu mizerné viditelnosti jede vzadu neosvětlený. Na mlhavé počasí to nereaguje vůbec.
I56v24a89n 36V55e13s26e13l85ý
A co nespoléhat se na automatiku a věnovat se plně řízení a včas rozsvítit sám? To by nešlo?
P58e90t47r 72V62o17n97d16r65á29č76e71k
K těm mlhovkám - je pravda že mnohdy lituji, že nemůžeme mít namontovány palubní kulomety a mlhovkáře střílet . Než mě odsoudíte tak můj kamarád byl takto oslněný a věřte mi, že zničené auto a měsíc v nemocnici není nic moc
Jo a věřte, že mlhovky jsou na elektřinu a věřte že opravdu nesvítí zadarmo
V96o20k18o98u53n 36V26l26a88d49i27m31i41r
Snad vsechny evropske dopravni predpisy urcuji kdy mohou ci maji byt mlhovky zapnuty.
Moderni auta uz maji automatiku, ktera uz za sera rozsvici svetla. Nemuze byt teda problem prenechat to rozsviceni mlhovek take prenechat automatice. A ja bych ji jsete vylepsil o inteligenci, ktera pro rozsvicenych mlhovkach automaticky omezi rychlost.
Z62d86e67n77ě57k 43M68a36t24u22š52k40a
to mi vadí ještě jeden náš nešvar- když naskočí zelená, tak v Německu se pohnou prakticky všechna auta naráz, u nás se čeká, až se ten přede mnou rozjede a tak se zmenšuje propustnost křižovatky.
I37v82a41n 75V74e29s81e77l22ý
A k tomu, asi pro úsporu, akcelerují na povolenou padesátku tři sta, čtyři sta metrů, někdy se nerozjedou na povolenou rychlost ani k dalšímu semaforu.
I20v86a97n 65V74e49s54e14l21ý
Pouze k bodu 6 pomalá jízda. V blízkosti mého bydliště je měřená třicítka kvůli přechodu o které už zde na blogu i byla řeč (ul. Zálesí x K lesnímu divadlu v Praze). Omezení je před křižovatkou a z té strany kde je rychlost měřena za křižovatkou všichni zrychlí hned za radarem na padesátku. Z druhé strany třicítkou přejedou přechod, křižovatku a v uvedeném časovém úseku kdy je pravý pruh vyhrazen autobusům pokračují třicet dál a nikdo je nemůže předjet. V tomto směru ukončení omezení rychlosti nějak nevnímají. Proč?
Jinak ještě k D1 - na jaře roku 2000 jsem tři týdny jezdil ráno do Brna na osmou a odpoledne zpět a všech těch třicet průjezdů bylo bez problému. Ráno od domu k domu za necelé dvě hodiny. Dnes bych si něco takového nemohl asi dovolit abych to každý den zvládl na čas.
P37a66v91e43l 79H83e51k
Recept nic moc, úspora na čase oproti hovězímu nulová, omáčka působí vodovým dojmem, koneckonců je z vody.
Joudové pořád jezdí bávem či audinou.
J15i23ř31í 35Ř23e82z97n64í67k
Pokud najedete 70 000 km ročně, jak velkou ekologickou stopu asi zanecháváte jako dědictví svým vnoučatům?
P25a52v84e49l 23V30é44b52r
Z toho si nic, pane Řezníku, nedělejte. Já se do práce přesunuji tím nejekologičtějším způsobem, co existuje - pěšky, nicméně přesto za sebou zanechávám uhlíkovou stopu...
- Počet článků 70
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2164x