Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Opravdu jsem si s chutí přečetl první půlku článku, ale ta druhá půlka bloku to byla vlastně reklama na jedinou volbu u voleb - dle autora, a to Svobodní v koalici s Trikolorou a Soukromníky (STS). Osobně chci od politické strany vše to, co autor vyjmenoval, ale nevěřím tomu, že to koalice STS splní a nebo bude chtít splnit.

0 0
možnosti
Foto

I když v roce 2017 mocně sliboval jako ředitel Slibotechny "jak zatočí se všemi těmi, co se jim nechce pracovat", vůbec nic se nicneděláním toho všem známého žvanila nezměnilo a všichni voliči kterékoliv strany nebo hnutí budou muset i nadále počítat s drobností, že si budou muset opět odtrhnout od úst!! A ze svých peněz i nadále POVINNĚ živit všechny lenochy, kterým se nechce pracovat!!! Protože jednoduše podle zákonů České republiky pracovat nemusí. ;-O[>-]

1 0
možnosti
Foto

Ale i to se dá změnit ve volbách - jen by muselo být dost lidí, kteří mají stejný názor.

0 0
možnosti
Foto

Jasná věc. Strany Volná se s. Lipovskou a Bobošíkovou. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Podle mne je nejhorší volit podle toho, co je konkrétně pro mne nejvýhodnější - tedy když jsem například důchodce, měl bych volit ANO, nebo ČSSD, protože jsou v rozdávání důchodů nejštědřejší. Na to populistické strany spoléhají a bohužel podle toho pak volební výsledky vypadají.:-/

1 0
možnosti
Foto

Ano vím podle čeho se rozhodnout.

Podle dlouhodobého programu a směřování. Podle dlouhodobého chování v politice...tedy rozhodně nebudu volit svobodné, extremisty, komunisty, tragedy z ČSSD ani Piráty bez ideového ukotvení. Za mně je jedinou volbou Spolu.

0 1
možnosti
Foto

Za mě se Spolu chová stejně jako ČSSD. Dlouhodobý program sice mají, ale dlouhodobě jej neplní. Schválili pandemický zákon. Hráli si na neodvolání vlády. V době, kdy bylo jasné, že se protrhne státní kasa do ní udělali ještě větší díru zrušením superhrubé mzdy. Jak dnes chrání soukromníky? Jak reagují na neustálé porušování zákona ze strany ministerstva zdravotnictví? Kdo podává žaloby na vyhlášky? Kdo jde s kůží na trh a kdo se veze?

2 0
možnosti
IB

Za mně karma, s obsahem blogu se úplně ztotožním, ale za mně Svobodní nebudou moje volba.

0 0
možnosti
Foto

A jaká strana je pro Vás ta pravá? Která se ještě ztotožní s obsahem blogu?

1 0
možnosti
AL

Jako reklama dobrý.

Já budu volit stranu, která:

- nevznikla 6-18 měsíců před volbami

- která nevytváří svůj program podle průzkumů veř. mínění (i těch neoficiálních)

- která nikdy neschválila ani nenavrhovala nic zásadně špatného

- i když se jí chyby nevyhly, bylo to vždy selhání jednotlivců a ne chybný směr celé strany

- ze všech ostatních stran měla daleko nejméně ostud a skandálů, i když o to více medializovaných s cílem, aby se v lidech vzbuzoval pravý opak

0 0
možnosti
Foto

Taky budu volit Trikolóra/Svobodní/Soukromníci.

1 1
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2164x
Zajímám se o politiku, auta, jezdec na off road akcích, milovník žen a dobrého vína. Bývalý místopředseda Svobodných a bývalý člen zastupitelstva MČ Praha 6. 

Seznam rubrik