Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, pokrok je svinstvo. Ve středověku se za to upalovalo, škoda, že to teď nejde. ;-D

1 2
možnosti
Foto

Nepochopil jste o čem píšu. Veškerý pokrok v minulosti byl vždy přirozenou cestou. Vadí mi nereflektování skutečností a prosazování 'násilím'.

4 0
možnosti

Snazte se, snazte se, ten vyvoj nezabrzdi te. Jako majitel E-mobilu, mam posudek z prvni ruky. Nikdy vice smradlave, jedovate spalovaci monstra.

1 3
možnosti
Foto

Ještě že máte čistou energii z elektráren na špinavé , jedovaté hnědé uhlí;-D.

6 0
možnosti
Foto

Karma jak Brno !!! (jsem brněnský rodák) . Není co dodat ! Teda - jedině mě napadá - představte si desetipatrový panelák , před ním tak deset patnáct parkovacích míst - z oken "vlají" prodlužovací kabely k miláčkům a v optimálním případě dodávají životodárnou energii.

Tedy - jestli to přívodní vedení elektřiny vydrží. Skoro bych si dovolil tvrdit, že v současném stavu rozvodové soustavy ne !!!

1 0
možnosti

Vy soudite po vasich podminkach. Pred par lety nemel v ostbloku taky kazdy pracku a v Rusku nemamaji jeste ted vsichni lidi WC nybrz latrinu.

2 1
možnosti

R^ Pro masové rozšíření elektromobilů by byl nutný především výrazný pokrok v bateriích - menší ekologická náročnost a zátěž, větší životnost, odolnost při haváriích a recyklovatelnost.

0 0
možnosti

To nestačí.

Problémů je víc:

1) Vysoká cena

2) Obrovský pokles ceny při následném prodeji

3) Vysoké provozní náklady

Norsko porovnalo 5 milionů faktur ze servisů za několik let a zjistilo, že ačkoliv elektrické auto nemusí měnit olej a rozvody, má větší a širší pneumatiky a kroutící moment, který je rychleji likviduje a pak náklady na brzdovou soustavu, která při těžších autech také stojí víc. V průměru stojí servis elektrického auta o Kč 1.000,- víc než u auta se spalovacím motorem.

4) Nedostatečné kapacita elektráren a dobíjecí infrastruktury

5) Dojezd a doba nabíjení

Až se vyřeší, budou si lidé elektrické auta pořizovat proto, že budou mít lepší poměr mezi užitnou hodnotou a cenou.

Do té doby je možné je lidem pouze vnutit a nebo je prodat hobbystům, kteří je už stejně víc než 100 let kupují.

4 0
možnosti
Foto

Doplnění - jako reakci na blog mi někdo na fb poslal záběry z toho, jak se v Kongu v primitivních podmínkách a za využívání dětí těží kobalt (další surovina pro výrobu baterií a elektromotorů). Stačí dát na YT vyhledat:

Special report : Inside the Congo cobalt mines that exploit children

0 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2164x
Zajímám se o politiku, auta, jezdec na off road akcích, milovník žen a dobrého vína. Bývalý místopředseda Svobodných a bývalý člen zastupitelstva MČ Praha 6. 

Seznam rubrik