Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdá se mi, že jsou dvě hlavní příčiny: šílená byrokracie, převzatá z minulého režimu a povýšená na druhou, a příliš velký počet zdravotních pojišťoven, které místo aby si konkurovaly, tak společně oškubávají pojištěnce.

A záludná otázka: lze považovat zdraví za tržní komoditu?

1 0
možnosti
Foto

I v téhle problematice je to "kus od kusu". Já mám třeba ukrajinského zubaře, a je skvělý. (Ba se v zásadě i dobře dorozumí.)

1 0
možnosti
VT

Zajistit Vám zdravotní péči, komukoliv je povinna zdravotní pojišťovna !! Až budou sami pojištěnci své pojišťovny denně bombardovat svými stížnostmi a urgovat tuhle její povinnost, pak i toto by mohlo pomoct, aby se tento jejich laxní přístup změnil a začaly to konečně řešit. Zatím si jen mnou ruce, je to levné, a ještě to funguje, zatím...[>-]

2 0
možnosti

Na tohle sedne klasická hláška: "Když se já podívám, jaký jsem inženýr, mám docela strach jít k doktorovi" :-P

1 0
možnosti
IL

R^R^R^ Souhlasim, ze pokud nekdo vystuduje zadarmo, mel by pro spolecnost, ktera ho nechala vystudovat pracovat alespon 10 let....

4 0
možnosti
JM

Problém je, že by to tak muselo být zavedeno ve všech oborech, nebo by se musely předem vyčlenit obory, ve kterých je nedostatek odborníků, aby studenti s tímto závazkem mohli počítat.

2 0
možnosti
  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2164x
Zajímám se o politiku, auta, jezdec na off road akcích, milovník žen a dobrého vína. Bývalý místopředseda Svobodných a bývalý člen zastupitelstva MČ Praha 6. 

Seznam rubrik