Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hlášky z voleb - 2. díl

Pro zasmání. Druhý díl mého blogu o tom, co vše člověk vyslechne, když dělá volební kampaň. Někdy se nestačíte divit :-)

Kdysi jsem zveřejnil blog "Hlášky z voleb"

https://jandocekal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=646784 

Poté, co jsem letos přežil další kontaktní kampaň, prostě musím napsat pokračování, neboť některé situace a konverzace (jak od občanů, tak i od členů kontaktních týmů) mi prostě přijdou vtipné - posuďte sami. 

- volič: "Jsou ty noviny vodotěsný?" Já: "Cože?? Jako proč?" Volič: "No že bych si do nich zabalil slanečka"  

- budu vás volit kvůli Klausovi mladšímu ... za 3 minuty jde okolo další člověk a říká: nebudu vás volit kvůli Klausovi mladšímu

- já volím Piráty. Mají jasný program: přepadnout, vyplenit, znásilnit a utýct!

- a to metro povede jako pod zemí?

- ten kostel tady opravíte? A v jakém století vlastně byl postavený - vy by jste to mohl pamatovat. (drzoun jeden!)

-  při rozdávání materiálů: "Dobré ráno, mohu Vás vyděsit svojí fotkou?" (2. verze: Dobré ráno, mohu Vám zkazit zbytek dne svojí fotkou?)
 
- já vám to řeknu na rovinu - chci jen tu propisku, vás bych stejně hodil do koše

- volič: "Vy jste jaká strana?" Já: "ODS a Svobodní"  Volič: "Ale já fandím Spartě!" 

- kandidovali jsme společně s ODS. Modrý stánek, modré balonky, modré propisky, modré tiskoviny a přijde občan: "Vy jste Zelení?" 

- balonek si pro děti neberte, ten praskne a vyhodíte ho. Máme tady modrej sliz - to na nás nezapomenete hodně dlouho. 

- a píše ta propiska modře, když jste ODS? 

- můžete mi těch propisek dát 5? Ať mám pro všechny děti. A co to máte tady? To bych potřeboval také 5x. A na té židli máte nálepku - tu židli si můžu taky vzít?

- od pohledu bezdomovec: dejte mi to s tou propiskou ještě jednou pro manželku (asi mají doma 2 záchody a každý si to čte na tom svém)

- (fouká vítr) vy jste nějaká lehká žena a ne kandidátka, že tu takhle poletujete

- vy politici se málo modlíte a všechno rozkradete! Já si počkám až Bůh sešle do voleb osvícenou osobu!

- vy jste Svobodní? Tak to ne. Moc svobody ne, na chudý lid musí bejt přísnost! 

- Vás neznám! Že Vy nechodíte do hospody? No tak se nedivte, že vás nikdo nevolí. Piráti do hospody chodí, pijou tam rum a s každým se domluví! 

- v tom balonku je hélium? Tak prosím jeden a jen tak do ruky, nezavazovat provázkem. Já na nic dražšího nemám. 

- mě to nedávejte, já jsem pravičák, já volím komunisty!

- volička při pohledu na mojí fotku: Teda na Vás se s tím photoshopem vyřádili!

 

A na závěr jedna perlička z volební komise:

- Koukám, že ty paravány jsou dva. Jeden pánský a druhý dámský? .. Moment! Jste u voleb, ne na WC! 

P.S. minule to bylo výživnější - také jsem tenkrát na té kampani byl déle :-)

Autor: Jan Dočekal | pondělí 8.10.2018 20:24 | karma článku: 21,61 | přečteno: 1029x
  • Další články autora

Jan Dočekal

Kdo jsou privilegovaní zaměstnanci parazitující na rozpočtu ČR?

Výsluhy - mají opodstatnění nebo je za tím jen strach vládnoucích vrstev? Úvaha o tom, kde stát naprosto nesmyslně vyhazuje peníze a kde by se dalo ušetřit.

16.9.2023 v 4:13 | Karma: 33,01 | Přečteno: 1036x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Jan Dočekal

Kam spěje Evropa a její hospodářství - do *** ???

Pár postřehů o tom, co je všem normálně myslícím lidem naprosto jasné, ale co zjevně nedochází (asi?) mentálně retardovaným politikům.

11.8.2023 v 3:14 | Karma: 28,69 | Přečteno: 572x | Diskuse

Jan Dočekal

NE a NE a NE! Prostě to nefunguje a fungovat nikdy nebude!

Zamyšlení o příčině války na Ukrajině, znásilněních v Německu, výtržnostech ve Švédsku a jiných konfliktech.

5.8.2023 v 1:40 | Karma: 36,58 | Přečteno: 1104x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Jan Dočekal

Platit bezhotovostně NENÍ zas tak úplně v pohodě.

Malý příspěvek na téma platba kartou. Pojďme si dát pár argumentů proč to není zcela fajn a pro všechny.

15.7.2023 v 0:20 | Karma: 46,24 | Přečteno: 13020x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Jan Dočekal

Jak zhoršit životní prostředí a přitom být za politickou hvězdu

Zvyšuji exhalace, škodím sousedům, navyšuji ceny zboží, jsem sobec, devastuji okolí a přitom jsem bezva politik a lidi mi tleskají. Nechápete? Já také ne.

17.6.2023 v 2:32 | Karma: 32,64 | Přečteno: 1065x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2164x
Zajímám se o politiku, auta, jezdec na off road akcích, milovník žen a dobrého vína. Bývalý místopředseda Svobodných a bývalý člen zastupitelstva MČ Praha 6. 

Seznam rubrik