Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hlášky z voleb

Jako každá strana děláme před volbami (a je jedno jakými) kontaktní kampaně. Nevěřili by jste, co vše člověk vyslechne. Toto není propagace politické strany (viz kodex blogera), jde o humornou vložku. Tak jdeme na to:

- Vás volit nebudu, u vás je Kalousek - a já se koblihou opít nenechám!

- Koupil jsem od města dřevo a je to samá larva, kůrovec, brouk a tak. Co s tím jako Svobodní uděláte?

- Vy jste svobodný? Já také - teda rozvedená. A kolik berete?

- Na debaty o politice nemám sílu. Jdu si koupit rum! (po půl hodině se vrátí, v ruce lahev z poloviny vypitá). Tak, teď můžeme!

- (chci být vtipný): Slečno, Vás jsem ještě neznásilnil! Ona: Tak výborně, jdeme na to! Já: Ale moment, já myslím, že jako letákem Svobodných. Ona: Cože? Znásilnit letákem? Jste větší úchyl než vypadáte!

- Ééé, a mě propisku nedaš? Ta je jen pro gadže, že jo - éééé. Se bojiš, že bych tě s ní propichla, že jo ty dilina! 

- Ten Mach je sympatickej, ale moc ušatej!

- (opilec vedle stánku KDU-ČSL): Vy ku*vy pedofilní, šu*káte děti ani se nestydíte! Podívejte se na tyhle (ukazuje ke stanu Svobodných) - ty ojeb*vaj alespoň dospělý!

- Vy jste takovej sympatickej mládenec a tady mrháte talentem. Nechcete jít prodávat k nám?

- Loni jste mi slibovali zrušení EET a nic!

- Ty balonky jsou zdravotně nezávadný?

- Volič: A co rozdáváte? .. Já: My nic moc nemáme, jsme chudí, za námi žádný milionář nestojí. .... Volič: Že se nestydíte, kandidujete a nemáte ani na guláš!

- Volič: Proč třeba u nás nestaví vlak? Já: Aha, on tu stavěl a omezila se dopravní dostupnost, proškrtaly jízdní řády .... Volič: Ne, nevedou k nám koleje!

- Jen křížovka? Teda nic moc. Kde máte sudoku???

- A co jste dělali, když nás okupovali rusové???

- Piráti mají alespoň mezinárodní vlajku a vy prd!

- Já vás budu volit. Je třeba, aby se tam dostali mladí lidé a ne jako ten Schwarzenegger.

- Na náměstí postávají jacísi lidé s časopisem Strážní věž. Jdu jim dát leták. Reakce: "Ne, děkujeme, my jsme jiná sekta".

- Volička (mladá ženská): Já volím ANO! Já: NE!  Volička: Ale ano! Já: Babiše, jo? Volička: To je Babiš?? Tak to ne! 

- Volička (cca 70 let): Já volím ANO!  Já: Babiše? Vám se líbí dotace? Lány řepky? Volička: No to máte pravdu. Tam nemůžou žít včeličky. Máte rádi včeličky? Tak budu volit vás!

- Já celý život volil komunisty, ale vy tak hezky mluvíte, že budu asi volit vás. Stejně chceme to samé. 

- Já: Dobrý den, mohu nabídnout Svobodný magazín? Ona: Ale já mám plné ruce (táhne 2 tašky). Já: nevadí, někam to dáme .... za triko? Ona: za triko jo, ale ne za podprdu!  

- Já v dešti (ke kuřákovi před vchodem do putyky): jak budete teď volit, podle toho budete kouřit pod střechou. Kuřák: já mám deštník - a kdyby šel kolem Babiš, tak ho s ním vezmu po hlavě. 

- Už jste mi noviny nabízel, já Vám řekl, že volím komunisty a Vy jste mi řekl "Fuj!"

- A kdy že to máte ty volby? Ve stejný den jako ostatní strany? Zajímavé. 

- Včera v hospodě: "Budu volit Svobodný" " Znáš jejich program?" "Ne. Ale ty sis dal proužek na profilovku. Tak je budu volit taky"

- "Volby jsou na nic." "A jak byste tedy řešil situaci vy?" " Kulometem!!!"

- "Snižovat daně? A z čeho se mají potom zvyšovat platy?"

- "Jste náckové!" "A z čeho tak usuzujete?" " Já to vím - teda nevím, ale stejně jste!" 

- Mladík zastaví na kole u stánku a hlásí: „Budete taky volit piráty jako já? Já volím piráty!“ Reaguji: „A mohu se zeptat, co z jejich programu vás přesvědčilo?“ 
Kvapně nasedá na kolo, rozjíždí se, máchá ve vzduchu zaťatou pravicí a huláká: „Volte piráty, volte piráty, volte PI-RÁ-TY!“

- „Jste na kandidátce? Jo? Já taky, akorát nevím u které strany. Byl jsem strašně nalitej, kamarád mi dal podepsat papír, vyfotil mě a teď visím na internetu. Nejsem náhodou na vaší kandidátce?“

 

Občané od nás dostali i prostor se sami vyjádřit - mohli psát na tabuli, co by se jim líbilo / nelíbilo apod. Objevily se tam třeba takového nápisy:

Posílit obranu - ponorky na Vltavu!
Chceme viagru bez receptu - kolektiv místního domova důchodců.
Ne dotacím pro hotely - dejme dotace bordelům!
Více prostoru pro bezdomovce!
Fet zdarma pro všechny!
Maruška menstruuje, jdu chlastat!
Stánek bez wi-fi???
Tyhle volby jsou, jako kdyby kuřata volila představenstvo KFC.

 

Z kampaně

 

 

 

 

Autor: Jan Dočekal | pondělí 5.2.2018 7:56 | karma článku: 29,78 | přečteno: 1533x
  • Další články autora

Jan Dočekal

Kdo jsou privilegovaní zaměstnanci parazitující na rozpočtu ČR?

Výsluhy - mají opodstatnění nebo je za tím jen strach vládnoucích vrstev? Úvaha o tom, kde stát naprosto nesmyslně vyhazuje peníze a kde by se dalo ušetřit.

16.9.2023 v 4:13 | Karma: 33,01 | Přečteno: 1036x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Jan Dočekal

Kam spěje Evropa a její hospodářství - do *** ???

Pár postřehů o tom, co je všem normálně myslícím lidem naprosto jasné, ale co zjevně nedochází (asi?) mentálně retardovaným politikům.

11.8.2023 v 3:14 | Karma: 28,69 | Přečteno: 572x | Diskuse

Jan Dočekal

NE a NE a NE! Prostě to nefunguje a fungovat nikdy nebude!

Zamyšlení o příčině války na Ukrajině, znásilněních v Německu, výtržnostech ve Švédsku a jiných konfliktech.

5.8.2023 v 1:40 | Karma: 36,58 | Přečteno: 1104x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Jan Dočekal

Platit bezhotovostně NENÍ zas tak úplně v pohodě.

Malý příspěvek na téma platba kartou. Pojďme si dát pár argumentů proč to není zcela fajn a pro všechny.

15.7.2023 v 0:20 | Karma: 46,24 | Přečteno: 13021x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Jan Dočekal

Jak zhoršit životní prostředí a přitom být za politickou hvězdu

Zvyšuji exhalace, škodím sousedům, navyšuji ceny zboží, jsem sobec, devastuji okolí a přitom jsem bezva politik a lidi mi tleskají. Nechápete? Já také ne.

17.6.2023 v 2:32 | Karma: 32,64 | Přečteno: 1066x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 70
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2164x
Zajímám se o politiku, auta, jezdec na off road akcích, milovník žen a dobrého vína. Bývalý místopředseda Svobodných a bývalý člen zastupitelstva MČ Praha 6. 

Seznam rubrik